بوردرلاندز 2.Microsoft ويندوز، ماك، لينكس، بلاي ستيشن 3، بلاي ستيشن فيتا، بلاي ستيشن 4، زبوكس 360، و زبوكس وان. الأراضي 2 أعلن رسميا في 3 أغسطس 2011 تم الافراج عن اللعبة في 18 سبتمبر 2012 في الولايات المتحدة، 20 سبتمبر 2012 في منطقة أوسترالاسيا و 21 سبتمبر 2012 تم بناء الحدود الدولية 2 في محرك غير واقعي 3 ويستخدم تقنية فسكس وأعلن من قبل راندي بيتشفورد، الرئيس التنفيذي جيربوكس، أن اللعبة باعت أكثر من 12 مليون وحدة بحلول مارس 2015 على جميع المنصات 1.Set بعد خمس سنوات من أحداث بوردرلاندس وسيم جاك المضاد الرئيسي للعبة، وقد اتخذت على شركة هيبيريون، أعلن نفسه ديكتاتور باندورا وأخذ كل من الائتمان للعثور على فولت - الذهاب إلى حد المطالبة بالمسؤولية عن وقتل المدمر جاك أيضا الكثير من الضوء على هذا الكوكب من خلال وجود قاعدة عملاقة على شكل H تدور حول القمر القمرية باندورا، وخلق جو شقيق كبير في جميع أنحاء الخطة إت مجموعة جديدة من الصيادين فولت في الحدود 2 مكلفة بقتل جاك وعودة السلام إلى باندورا. بروردلاندس 2 يبدأ مع الأبطال في القطار إلى مكان غير محدد لبدء البحث عن قبو القطار تبين أن مجموعة فخ من قبل هاندزوم جاك، لقتل كل الذين يبحثون عن المدفن و الصيادين فولت الدفاع عن أنفسهم طويلة بما فيه الكفاية للوصول إلى سيارة القطار مليئة بالمتفجرات وهمية وسيم جاك تبدو مثل تفجير يسبب القطار لتحطم في القفار في القطب الشمالي، مع لدينا فريق جديد متناثرة عبر حطام اللعبة تلتقط مع الصيادين فولت الاستيقاظ إلى كلابتراب حفر من خلال بقايا الغارديان الملاك الغارديان ثم يتصل بهم ويوضح أن وسيم جاك يجب أن يقتل، وتوجيه اللاعبين لانقاذ أربعة الصيادين المدفن الأصلي من هيبيريون ق براثن لإنجاز هذا. كل أربعة من الصيادين المدفن الأصلي الظهور في تتمة كما نكس أخذ دورا محوريا خلال القصة الرئيسية وتقديم مهمة اختيارية الصورة التي تستمر قصتهم الشخصية. الصفوف الفصول الدراسية. كلاس مفهوم art. Class مفهوم تطور. دلك المركبات فقط. وتستخدم هذه المركبات فقط من قبل الشعب الوطني، ولا يمكن أن تكون مدفوعة بشكل مشروعة من قبل اللاعبين. المصنعين سلاح. الأسلحة العلامة التجارية بانديت - اللصوص أنفسهم الآن جعل العديد من الأسلحة الخاصة بهم هذه الأسلحة الرياضة أكبر المجلات في اللعبة، ولكن لديهم احصائيات متواضعة عموما. والتركيز على الاستقرار والدقة وانفجار النار، وتميز التمويه التمويه معظم الأسلحة دهل ميزة معدل اطلاق النار السيارات الكامل دون تحديد النطاق، في حين نطاق في يطلق النار على بندقية في رشقات نارية. الأسلحة هيبيريون تحتفظ بهم عالية الدقة العرفية، مع تصميم الخيال العلمي، ويضم تأثيرات عنصرية متوهجة وخطوط جريئة على عكس أسلحة أخرى، دقة الأسلحة هيبيريون يزيد من أطول يتم الضغط على الزناد، ولكنها تبدأ مع انخفاض دقة. جاكوبس الأسلحة الاحتفاظ تقاليدهم من الضرر غير عنصري عالية مع استثناء لعدد قليل من الأسلحة لارتفاع الارتداد والأحجام مجلة منخفضة، ولكن خضعت لتجديد طفيف من الدفعة السابقة بنادق هجومية وبنادق ومسدسات النار بأسرع ما ر يتم سحب الزناد، في حين أن بنادق قنص لا تزال تتطلب الانتظار للجولة لتكون غرفة. أسلحة ماليوان تحتفظ تركيزها على الضرر العنصري، واتخاذ على تصميم أنيق جدا ومستقبلي، مع تدوير زوايا والألوان الزاهية والعديد من الأضواء وامض. تيديور الأسلحة لديها شعور مختلف، بعد أن وصفت بأنها رخيصة، وقطع من البلاستيك من حماقة وبنادق وول مارت من قبل راندي بيتشفورد بدلا من إعادة تحميلها، وألقيت أسلحة تيديور بعيدا وتنفجر مثل قنابل يدوية أكثر الذخيرة اليسار في مقطع، وأكبر الانفجار يتم التخلص من ديجيستروكتس بندقية محملة بالكامل في حرف حرف اليد بعد الأسلحة التي تم إنفاقها الترقيات قبل الإفراج ذكرت أنه نظرا لقدراتهم المتفجرة، وهناك فرصة أن الأسلحة تيديور سوف تنفجر في يد المستخدم قبل رميها بعيدا هذا ميكانيكي لم يجعله في المنتج النهائي. ميزة تورغ الأسلحة غاروجيت الذخيرة التي توازن منطقة الضرر من الضرر مع انخفاض سرعة قذيفة وتقليل قدرة المجلة. إيس تقليدهم من الأسلحة مع معدلات عالية للغاية من النار، وإنتاج الدورية مثل مينيغون برميل فلادوف استخدام المواد التي تتراوح من الخشب نجا إلى الكروم مثل المعادن. ميزات متنوعة. تخصيص التخصيص - والعتاد الجديد، والجلود، ورؤساء متوفرة كما قطرات من زعماء وبعض الأعداء وكبعثة، والتحدي، وتسوية المكافآت أنها تتميز بدرجات متفاوتة من ندرة. ه - التكنولوجيا - A الاستبقاء من بوردرلاندس الأسلحة إريديان، E - التكنولوجيا هي تقنية تعديل برميل الذي يعمل مع جميع ماركات الأسلحة 1.Badass الرتبة - استكمال التحديات يزيد من رتبة بداس، ومستوى أصعب أو أعلى التحدي هو، ويعطى المزيد من رتبة باداس عند الانتهاء كسب الجوائز رتبة كافية رمز باداس، يمكن استردادها لزيادة الزيادات التي تنطبق على جميع الشخصيات من ملف التعريف. الأهداف الاختيارية - هناك هي الآن الأهداف التي ليست مطلوبة مثل الحفاظ على حليف فوق 50 المكافآت الصحية ويجري جدولة. نيرفينغ عنصري - حيث الأعداء القائم على العناصر الحدودية يمكن أن يقتل مع ضرر رصاصة محض من سلاح عنصري على أساس مماثل، فإن بوردرلاندس 2 الأعداء تأخذ أقل بكثير من الأضرار الناجمة عن الأسلحة التي تستخدم عناصر لديهم مقاومة للبعثات اختيار متعددة - بعض البعثات سوف تتميز خيار في كيفية اكتمالها. تجارة واجهة - تم إنشاء نظام التداول مما يسمح للاعبين للتجارة أو بيع البنود رسميا يمكن للاعبين أيضا الرهان البنود لتكون مبارزة for. Traps - بعض عادة نهب اسقاط البنود صدورهم، قرون النبات، الخ تحتوي على الفخاخ، من الأعداء المعادية للعيش grenades. One عجائب نقطة - لعبة المهارات المغير التي يمكن أن تغير الخيارات المتاحة وأسلوب اللعب ولكن تتطلب سوى استثمار صغير لفتح في level. Eridium الأساسية - عنصر جديد التي يمكن استخدامها لزيادة القوى عنصري أخرى بل هو أيضا العملة التي يمكن استخدامها لرفع مستوى القدرة على ظهره الفضاء، الفضاء بنك السلاح، والقدرة الذخيرة سلاح، ورفع مستوى قدرات الحرف مؤقتا، وفتح صدور خاصة دلك فقط. النادي بريمير نادي - قبل أوردي r مكافأة يشمل. المفتاح الذهبي - إفتح عنصر نادر في غامض حرم لوط Chest. Vault هنتر ق بقايا - اللعب منفردا أو فريق مع الأصدقاء وتعزيز العتاد الخاص بك الصيد الحظ مع المدفن هنتر ق Relic. Gearbox غونباك - حزمة من فريدة من نوعها علبة التروس الذهبية البنادق لمساعدتك على بدء رحلتك على Pandora. Consumers الذين قبل أن يأمر بوردرلاندس 2 تلقى ميكروومانسر دلك مجانا. المستهلكين الذين طلبوا مسبقا من غامستوب الولايات المتحدة ألعاب إب أو نز كان أو غيم المملكة المتحدة كما تلقى الوصول إلى المخلوق ذبح قبة كان المستهلكون أيضا قادرة على تقديم فكرتهم لاسم بندقية ليتم تضمينها في حزمة المحتوى على إضافة في المستقبل على جيمستوب الصورة الفيسبوك اسم هذه البندقية بندقية الأصفر. طبعات خاصة. دفنتوس هنتر الطبعة. ولتيمات لوط صدر الطبعة. Game أوف ذي يار إديتيون 2 أوفهم دفعات غير مشمولة غير مشمولة بوردرلاندس مرور الموسم 2 - 4 دلكس لا يتضمن حزم مسبقة الطلب. بوردرلاندس 2 باقة بليستاتيون فيتا بوردرلاندز تتضمن الحزمة الثلاثية جميع دلك على PS3 و زبوكس 360.Border الأراضي وتشمل مجموعة وسيم كل دلك على PS4 و زبوكس One. Deluxe المدفن هنتر ق الطبعة. أغنية مقدمة من بوردرلاندس 2 هو التغيير القصير بطل من قبل الثقيلة. الائتمان أغنية من بوردرلاندس 2 هو كيف تحب لي الآن أيضا من قبل الثقيلة. وتعتبر الحدود 2 من قبل العديد من النقاد واللاعبين على حد سواء، وأفضل لعبة بوردرلاندس في سلسلة ل date. The النفسية على الغلاف يجعل فتة بندقية بكلتا يديه ويهدف لهم في رأسه مرة أخرى هذا هو تكرار للغطاء الأول لعبة، حيث يسيكو يجعل فتة بندقية بيد واحدة ويهدف إلى رأسه بوردرلاندس - بوردرلاندس 2.Ad التدخل مانع الكشف عنها. ويكيا هو موقع مجاني للاستخدام الذي يجعل المال من الإعلانات لدينا تجربة معدلة للمشاهدين باستخدام adblockers. Wikia لا يمكن الوصول إليها إذا قمت بإجراء مزيد من التعديلات إزالة قاعدة مخصص مانع الإعلانات s وسيتم تحميل الصفحة كما هو متوقع. الأراضي 2 الأسلحة. الأسلحة في بوردرلاندس 2 مثل الكثير في المباراة السابقة، يتم إنشاؤها باستخدام ألغوريت الإجرائية هم الذي يجمع بين أجزاء مختلفة لخلق عدد كبير جدا من الاختلافات الممكنة على عكس الأصلي، علبة التروس لم تعط رقما دقيقا، على الرغم من أن راندي بيتشفورد قد ذكر أن عدد يتجاوز بكثير اللعبة الأصلية ق، وهناك ما يكفي من حيث لا يهم انها حقا لا تهم 1. أنواع الطائرات. وقد تم إعادة تنظيم الطبقات الجوية المسدسات والمكررات نوعين متميزة من الأسلحة في الحدودية الأصلية التي تم دمجها منذ ذلك الحين إلى فئة مسدس واحد تم استبدال الأسلحة إريديان بواسطة الأسلحة التكنولوجيا الإلكترونية التي تتطابق إلى الفئات الست المنقحة المذكورة أدناه. مسدسات فئة تنوعا من الأسلحة التي تناسب عادة قصيرة إلى متوسطة المدى القتالية، وعادة مع سرعة إعادة تحميل سريع وتشمل أنواع فرعية مسدسات آلة لصناعة السيارات في اطلاق النار مع المجلات الكبيرة ولكن أقل دقة، منتصف من - Rroad المكررون، والمسدسات مع مدى أطول وأعلى دقة ولكن أبطأ إعادة التحميل وانخفاض قدرة الذخيرة. البنادق الرشاشة ارتفاع معدل النار وانخفاض r إيكويل، جيدة على مسافة قريبة وكريمة في المدى المتوسط عادة أقل من الضرر على مدار الجولة من مسدسات من مستوى أدنى، ولكن معدل أكبر من النار يعني أعلى دبس، وتميل إلى أن يكون المجلات ذات قدرة عالية. فنادق النار الكريات متعددة النار، فعالة في مسافة قريبة ولكن أدنى دقة من أي نوع السلاح وتشمل أنواع فرعية واحدة برميل الأسلحة اطلاق النار بسرعة مع المجلات الكبيرة والأسلحة متوسطة المدى مع انتشار منخفض، والأسلحة متعددة برميل مع ضخمة ضربة لكل لقطة ولكن معدلات بطيئة لاطلاق النار ومتكررة reloads. Assault بنادق متوسطة المدى سلاح متعدد الاستعمالات أنواع فرعية تشمل دقيقة، وأضرار عالية الأسلحة شبه السيارات، انفجر للأغراض العامة أو بنادق آلية، وبنادق رشاشة ذات قدرة عالية مع الارتداد الثقيلة يمكن بنادق هجومية خاصة إطلاق قنابل يدوية أو صواريخ مع الذخيرة بندقية القياسية ، على الرغم من ذلك بتكلفة من جولات متعددة لكل طلقة. نادق بندقية عالية الضرر، والأسلحة الدقيقة التي هي الأكثر فعالية في المدى الطويل، وعادة مع حجم مجلة محدودة جدا ومعدلات بطيئة لاطلاق النار هم تقريبا ومجهزة دائما مع نطاقات، وغالبا ما يكون مكافأة لضرر ضرب الحرجة على عكس بوردرلاندس الأصلية، وبنادق قنص أوتوماتيكية بالكامل لا تقتصر على واحد نادر جدا. قاذفات قاذفات قوية الأسلحة التي أطلقها الكتف مع العديد من الخصائص الإيجابية اطلاق النار، ولكن قدرة الذخيرة منخفضة ، وقت إعادة تحميل طويلة وذخيرة مكلفة الأنواع الفرعية تشمل مدافع عالية السرعة وصواريخ كروز منخفضة السرعة مع الأضرار العالية مدمرة وقاذفة انتشار مثل قاذفات. Weapon الكفاءة لم تعد موجودة كل الشخصيات لديها نفس القدرات مع الأسلحة في جميع أنحاء اللعبة، مع المهارات فقط أو فئة التعديلات التي تقدم مكافآت لأنواع معينة. تم عرض بطاقة البند كلما يتم فحص سلاح على الأرض أو اختيارها في أي قائمة هذا يحتوي على معلومات أساسية عن السلاح يظهر اسم السلاح في لونه النادرة المناسبة، تليها السلاح s الضرر، دقة، معدل النار، تحديث سرعة يقاس في ثوان، أرقام أعلى يعني أطول ريلوادس، مجلة الحجم، أي عنصري أضرار صفقات السلاح، فرصة تأثير عنصري، ومربع نص يحتوي على ملاحظات على أي مكافآت أو قدرات خاصة سلاح لديه مكافآت في هذا المجال يتم تضمينها في الإحصاءات المعروضة أعلاه على سبيل المثال، سلاح مع حجم مجلة عرض 14 و 3 حجم مجلة لديها حجم مجلة من 14، وليس 17 يظهر شعار السلاح ق الشركة المصنعة في الجزء السفلي الأيسر، في حين أن الشعار للعنصر سلاح العنصر إذا كان لديه واحد هو مبين في الوسط. السلاح الحد الأدنى مستوى يظهر في الجزء العلوي من بطاقة البند إذا كان هذا يتجاوز مستوى شخصية فحص السلاح، ويظهر بطاقة البند بأكمله مع خلفية حمراء، والسلاح لا يمكن أن تكون مجهزة من قبل هذا الحرف على الرغم من أنه يمكن التقاطها، يحمل في جردها وبيعها كالمعتاد نادرا، قد لا يكون لها أي قيود مستوى هذا عادة ما ينظر إليه فقط على أسلحة التروس قبل النظام والأسلحة التي تفرخ الحق في بداية اللعبة. ويظهر سلاح قيمة s بالدولار في الجزء السفلي من البطاقة هذا هو ط تيسي بيع ثمن سلاح ينتمون إلى تلك الشخصية أو على الأرض، أو سعر الشراء لسلاح ينظر إليه في بائع سلاح سعر شراء s هو دائما أعلى بكثير من سعر بيعها. لم يتم عرض تكبير نطاق W في الأصل على بطاقات البند ولكن تم تغيير هذا في التصحيح 1 6 0 29 أغسطس 2013 وقد تم استبدال احصائيات تجمع التكنولوجيا من قبل أبسط قسم تأثير تأثير فرصة السلاح نفسه لم يعد عرض على البطاقة، فقط رمز عام للطبقة سلاح الملونة للسلاح ثانية نادرة بدلا من ذلك، يمكن أن ينظر إلى سلاح في 3D كامل في قائمة الجرد أو تخزين الشاشة باستخدام خيار التفتيش. ويحدد مستوى سلاح S عدد من الأشياء جانبا ما إذا كان أو لا يمكن للشخص استخدام ذلك جميع الأشياء الأخرى على قدم المساواة، كما على مستوى سلاح S يزيد من الأضرار والأضرار عنصري أيضا زيادة النسبية الأخرى احصائيات لا تزيد بنفس الطريقة، ويتم تحديدها أساسا من قبل قطع سلاح S، الشركة المصنعة وندرة الزيادات كثيرا مو إعادة وضوحا مما كانت عليه في الحدود الأصلية تحجيم أضعافا مضاعفة من قبل عامل من 13 لكل مستوى على سبيل المثال، فإن أي مستوى نادر الأبيض نداء داهل المكتسبة في بداية اللعبة التعامل حول 11 ضرر لكل طلقة، في حين أن مستوى 50 نسخة سوف والتعامل مع أكثر من 5،000 الضرر لكل طلقة. المستوى سلاح يولد في يقرر من قبل مستوى العدو الذي أسقطه، أو مستوى المنطقة هو في إذا وجدت في الصدر أو آلة البيع المناطق في الوضع العادي والصحيح وضع هنتر فولت عادة مقياس إلى الحرف، مع مجموعة الحد الأقصى الذي لا يمكن أن يتجاوز نطاق قطرات لوط وعادة ما تكون ضمن مستويين من مستوى المنطقة. السلاح s النار معدل إحصائية يمكن أن يعني واحدة من ثلاثة أشياء اعتمادا على وضع النار من سلاح في السؤال عن أسلحة أوتوماتيكية بالكامل تلك التي تطلق مرارا طالما يتم عقد الزر فإنه يدل على عدد جولات من حرائق الأسلحة في الثانية بالنسبة للأسلحة شبه التلقائي تلك التي فقط اطلاق النار طلقة واحدة في الضغط على زر النار، فإنه يعرض ث إيبون s فيريكاب الحد الأقصى للمعدل الذي اللعبة سوف تقبل مكابس منفصلة من زر النار لأسلحة جاكوبس مع النص الخاص حرائق بأسرع ما يمكن سحب الزناد يتم تعيين هذا الغطاء عادة ما يكفي عالية أن لاعب الإنسان لا يمكن أن نأمل في تلبية فإنه يوجد حد لمنع أجهزة السيارات النار توليد معدلات عالية بشكل تعسفي من النار من هذه الأسلحة. وأخيرا، النار إطلاق النار إطلاق عدد معين من جولات في كل مرة يتم الضغط على زر النار لهذه، يبدو أن معدل النار يعرف كل من معدل الذي لعبة يقبل المطابع من زر النار بعد انفجار تختتم، وسرعة انفجار نفسها. فلفور النص. الفلفور تم العثور على النص على الأسلحة الفريدة والأسطورية والسيرف بطاقات البند، في الجزء العلوي من مربع النص هو طبع باللون الأحمر، وعادة ما يكون خط خفي من النص الذي يشير إلى آثار السلاح وأيضا بعض البند من التوافه أو ثقافة البوب. انظر آثار الأسلحة الخاصة بوردرلاندس 2 للحصول على قائمة شاملة من آثار الأسلحة. هيبيريون بولي وبنادق قنص سي في زيادة مستويات النادرة، شائعة نادرة شائعة ونادرة جدا. سلاح S نادرة يحدد الجودة الشاملة للسلاح، وقوة المكافآت تطبيقها على ذلك، وأيضا معدل الذي سوف تنخفض من الأعداء والصدرين وتكون المتاحة في أسلحة بوردورسمون. كل مصنع لديه سلاح القوام من نوعية متزايدة للأسلحة غير فريدة من نوعها تختلف الجودة من الأبيض المشترك، من خلال غير المألوف الأخضر، الأزرق نادر، والأرجواني نادرة جدا، مع احصائيات السلاح يجري تعزيز أكثر من كل زيادة مستوى نادرة و العبارة منيمونية تعطى من قبل شاشة تحميل في اللعبة أن نتذكر ترتيب نظام اللون هو عندما الجدة بوربس، باتريك أوبيس W، G، B، بو يتم تطبيق جميع دلس هو بدلا من ذلك W، G، B، P، P، O، C الأبيض والأخضر والأزرق فريدة من نوعها، الأرجواني التكنولوجيا الإلكترونية، سيراف، الأسطوري، بيرليسسينت. الأسلحة البيضاء لن يكون ملحق ملحق انظر البادئات أدناه الأسلحة الخضراء والأزرق لديهم فرصة لتفرخ مع ملحق، في حين الأرجواني وارتفاع النادرة سلاح سوف يكون دائما ملحق ملحق. الأسلحة الأسطورية فريدة من نوعها. هذه الأسلحة هي متغيرات من نماذج بندقية القياسية مع المؤثرات الخاصة والمكافآت وأضاف أسلحة فريدة من نوعها دائما من الندرة الزرقاء أو الأرجواني وعادة ما يتم تعيين مكافآت خاصة عن المهام أو إعطاء لهزيمة الأعداء اسمه الأسلحة الأسطورية هي دائما من جودة البرتقال وعادة ما يتم إسقاطها من قبل أصعب الأعداء على باندورا لديهم أعلى المكافآت المادية، ولكن عموما لا يمكن مقارنتها مباشرة للأسلحة ذات المستوى الأدنى مع نفس برميل والجسم بسبب مختلف المؤثرات الخاصة، ولها مواد فريدة من نوعها بدلا من استخدام معيار واحد لندرة كما هو الحال مع كل نهب، وهناك فرصة صغيرة جدا لكلا النوعين من الأسلحة التي يتم العثور عليها من أي مصدر نهب مناسبة، ولكنها نادرة للغاية. الأسلحة التكنولوجيا استخدام الشركة المصنعة لها s الأرجواني-- جودة الجلد، ولكن هي أرجواني مرمزة أنها تفرخ مع برميل إريديان خاص بدلا من واحد عادي، وبالتالي فهي أعلى مستوى الندرة من الأرجواني التكنولوجيا الإلكترونية الأسلحة استخدام التكنولوجيا إريديوم تعلق على سلاح لتحويل الرصاص إلى مقذوفات أخرى وتتميز بتلات سداسية على براميلهم، والتي تشرق الخارج من السلاح كما يتم إطلاقه في حين تختلف احصائيات، وغالبا ما يكون متفوقة الأضرار التي لحقت الأسلحة العادية من مستواها على حساب استخدام ذخيرة متعددة في النار. أسلحة بيرلزنت سماوي الأسلحة - quality ويتم الحصول عليها فقط كما قطرات عبر أعداء باداس والنقط الادغال في نهاية المطاف المدفن هنتر الوضع على الرغم من انخفاض معدلاتهم غير معروف جميع ولكن أنشين والبانجولين تصنيع عنصر الجودة بيرليسسينت، فمن قابل للنقاش ما إذا كانت الأسلحة بيرليسسينت هي أكثر فائدة من البنود الأسطورية المنتجة سوف تحتاج لاعبين للحصول على في نهاية المطاف المدفن هنتر ترقية حزمة من أجل العثور على هذه الأسلحة. الآثار الأولية. أسلحة كثيرة لديها فرصة ل التفريخ مع القدرة على التعامل مع واحدة من خمسة أنواع من الأضرار العنصرية هذه هي تآكل الحارقة صدمة المتفجرات والخبث أول أربعة أنواع كلها تعمل في نفس الطريقة تقريبا، في حين أن الخبث هو حالة خاصة. أنواع الأربعة لكل منهما فرصة مجموعة للتسبب في تأثير عنصري عندما ضرب هدف، والتي سوف تتعامل مع الضرر المتزايد لهذا الهدف تأثير تأثير عنصري أقل بكثير مجردة مما كانت عليه في بوردرلاندس الأصلية كل طلقة أطلقها سلاح لديه فرصة نسبة مئوية من التعامل مع الضرر العنصري، والتي يتم عرضها على بطاقة البند A النار الذي يتعامل هذا الضرر يقال ل بروك قصيرة للبرمجة حدوث عشوائي الأسلحة المتفجرة لا تعرض فرصة تأثير عنصري على بطاقة البند كما أنها بروك 100 من الوقت. التآكل الحارقة والصدمة هي كل فعالة ضد أنواع محددة من الأهداف على التوالي، وأنها تتعامل مع الأضرار إضافية إلى درع الحانات الصحية الصفراء، اللحم أشرطة الصحة الحمراء والدروع الحانات الصحية الزرقاء كل من يمكن لهذه العناصر التعامل مع الضرر مع مرور الوقت دائرة النقل إلى العدو، مع الأضرار التي اتخذت في الثانية المعروضة على بطاقة البند الأعداء هاجم مع عنصر غير صحيح سيكون كلمة ريسيست تخرج جنبا إلى جنب مع عدد الضرر، واتخاذ الضرر الضرر. أسلحة الأسلحة العمل بشكل مختلف قليلا في أن تأثير الخبث عنصري لا يتعامل مع أي ضرر الفعلي بدلا من ذلك، إذا الخبث سلاح بروسس فإنه سيتم تغطية الهدف في جو إريديوم لمدة 8 ثوان، وسوف تضاعف جميع الأضرار الناجمة عن الأسلحة غير الخبث خلال تلك الفترة. أسلحة جاكوبس لم يكن لها أي آثار عنصرية، في حين أن أسلحة ماليوان تفعل دائما أسلحة تورغو تقتصر على آثار عنصرية المتفجرة، في حين أسلحة ماليوان لا يمكن أن تكون متفجرة عنصرا قنابلها، ومع ذلك، يمكن العنصر المتفجر يمكن أن تفرخ على قاذفات الصواريخ وأسلحة تورغو بغض النظر عن الندرة، في حين أن العناصر الأخرى سوف تفرخ فقط على الأسلحة غير المألوفة أو أعلى لأي مصنع ولكن ماليوان. Weapon مصنعين. هناك ثمانية مصنعي الأسلحة على باندورا مع كل جهاز استقبال خاص بهم كل من اللعبة الأصلية الشركات المصنعة الإنسان يعود باستثناء شركة أطلس و سس الذخائر وبالإضافة إلى ذلك، بدأت اللصوص تصنيع الأسلحة الخاصة بهم كل مصنع لديه وسيلة للتحايل المميزة التي تحدد لهم. بانديت الأسلحة بانديت ميزة المجلات كبيرة جدا، وزيادة مرات التحميل ولكن خلاف ذلك أقل من المتوسط عادة ما تكون أخطاء الأسلحة اللصوص الأخطاء الإملائية، والأسلحة لديها نظرة الخام وجاهزة مع البراغي المكشوفة و مسامير ومع ذلك، في مستويات نادرة أعلى، يمكن أن أسلحة الأسلحة اللصوص تتطابق أو حتى تجاوز نظرائهم من الشركات المصنعة الأخرى. أسلحة دهل دهل تنفجر النار عند استهداف أسفل مشاهد، وشبه التلقائي أو أوتوماتيكية بالكامل اعتمادا على السلاح عند اطلاق النار من الورك أسماء سلاح دهل هي عادة شروط المشغل وجدت في الخيال العسكري الحديث، وتستند بصريا على الأسلحة النارية التكنولوجيا الفائقة الغربية مع أجزاء مثل ماغبول بمغس أنها تباهى أنماط التمويه متزايدا على نحو متزايد مع زيادة نادرة. هيبيريون هيبيريون الأسلحة لديها نكص العكسي، وأوضح في اللعبة من قبل استخدام مثبتات لديهم تأثير أولي نطاق الثقيلة ولكن تصبح أكثر استقرارا ودقيقة كما ر مهلا يتم إطلاقها بشكل مستمر هيبيريون بنادق قنص تستقر تدريجيا كما يهدف المستخدم أسفل البصر الأسلحة هيبيريون لها موضوع تسمية الشركات، وحادة والزاوي أنها دائما استخدام الألوان النابضة بالحياة التي تصبح أكثر تناقضا في أعلى rarities. Jakobs أسلحة جاكوبس تتخصص في الطاقة العالية، ودائما شبه التلقائي أو العمل الترباس جاكوبس الأسلحة لديها موضوع تسمية الغرب القديم، ولها نظرة على الطراز القديم مع المفروشات الخشبية وكذلك المعادن محفورة والخشب عالية الأحجام في مستويات أعلى. الأسلحة ماليوان ماليوان دائما ميزة تأثير عنصري ، وأحيانا استخدام أكثر من ذخيرة واحدة في طلقة أسلحة ماليوان لديها عشرة دولار كلمة تسمية موضوع البارعة، الكمون، وغيرها واستخدام المتدفقة، والأشكال العضوية يبقى نظام الألوان في الغالب نفسه في مستويات نادرة مختلفة، ولكن يصبح أكثر حيوية. مدفع تيديور تيديور لديهم إحصاءات متواضعة ولكن إعادة تحميل سريع جدا يتم طرحهم في قوس، مثل الكثير من القنبلة اليدوية، بدلا من إعادة الشحن، والتعامل الضرر على أساس كمية من أنا الذخيرة اليسار في المجلة التي فقدت على إعادة تحميل يتم طرح قاذفات الصواريخ أوفيرار والسفر مباشرة في البداية، ولكن تحيد عشوائيا خارج بالطبع الأسلحة تيديور تميل إلى أن تسمي مثل المنتجات العامة المنتجة على نطاق واسع جديدة ومحسنة، الأصلي، الأساسية، وما إلى ذلك ممتلئ الجسم الجمالية، مع الأخذ على أنماط الاصطناعية في مستويات نادرة أعلى. الأسلحة تورغو تورغ دائما التعامل مع الأضرار المتفجرة، وبعض المتغيرات الصواريخ النار باستخدام رصاصة الذخيرة أسماء الأسلحة تورغو وعادة ما يكون الجنس الخام التورية الأسلحة أنفسهم عادة يكون انتفاخ، ظهور مدورة، مع الإسقاط كبير وأنابيب العادم أو الموانئ على البراميل لديهم الألوان تحت عنوان سباق التي تزيد في التفاصيل مع زيادة الندرة على عكس في الحدودية، تورغو لا تنتج بنادق قنص أو مدافع رشاش. فلادوف أسلحة فلادوف معروفة أفضل لمعدلات عالية من النار لديهم موضوع ثوري المجيدة، عامل ق، وما إلى ذلك وتظهر مشابهة لالروسية السوفيتية الأجهزة عصر الحرب الباردة، مع أجزاء على أساس الفعلي الأسلحة والمعدات الروسية وكذلك الصور السلافية على بعض أجزاء من البنادق الأسلحة عالية النادرة فلادوف هي جميع المعادن ومصقول للغاية في المظهر عندما تهدف قناص يمكنك أيضا قراءة الأرقام الروسية في ذلك فيما يتعلق الطول والرياح. مسدس المقابلة ل بطاقة البند أعلاه هذا الجسم مسدس تيديور لديه برميل ماليوان، وإعطائها عنوان مسدس وأيضا لديه قبضة ماليوان نطاق هيبيريون الصنع، وبندقية لديه زيادة معدل النار، وإعطائها البادئة مفعم بالحيوية يشير الجلد الأرجواني نادرة، في حين أن الأضواء الزرقاء تشير إلى أنه هو صدمة عنصري. كل مصنع يجعل مجموعة كاملة من الأسلحة أجزاء لأي سلاح أنها تصنيع، وهو ما يكفي لجعل سلاح مع ذلك فقط أجزاء الشركة المصنعة في الواقع، ومع ذلك، الجزء الوحيد المحدد لأي الصانع هو الجسم من سلاح هذا هو المتلقي، الإطار، أو ميدسكتيون من قاذفة صواريخ هذا الجزء يحدد ما الصانع سلاح has. The برميل من السلاح، في تركيبة مع بو دي، ويحدد سلاح السلاح العنوان جميع الأجزاء الأخرى تحدد مكافآت مختلفة على سبيل المثال، يمكن أن العديد من الهيئات تفرخ مع اثنين من المجلات المختلفة، قدرة واحدة أعلى من الآخر. ويسمى الجزء الأول من اسم السلاح البادئة كل شركة لديها قائمة من البادئات، وأي واحد يحصل على السلاح يتم تحديده من قبل عدد من العوامل بما في ذلك أجزاء، ما العنصر لديه إذا كان أي وأي مكافآت السلاح البادئات تشكيل التسلسل الهرمي، مع كل وجود أولوية مجموعة البادئة أعلى الأولوية هي التي سيتم عرض، في حين أن جميع الآخرين سوف تكون مخفية. بعض الأسلحة الفريدة لها البادئات الخاصة التي هي في الواقع جزء من عناوينهم في ملفات اللعبة، ولكن يتم التعامل معها في مثل هذه الطريقة يتم استبدالها مع بادئات أعلى أولوية على سبيل المثال، لمسة جيدة في الواقع لديه كامل العنوان ملكة جمال موكسشي ق لمسة جيدة، ولكن الجزء الأول يمكن استبدالها لجعل لمسة جيدة مضيئة إذا كان السلاح يولد مع ملحق حربة ويبدو أن هذا الإختراق الترميز مصممة لإعطاء هذه الأسلحة فريدة من نوعها ولكن استبدال البادئات. في بعض الأحيان سلاح سوف تفرخ مع عدم وجود البادئة على الإطلاق هذا يميل إلى أن يكون لديه قبضة ماليوان الذي لا يعطى أي بادئة ولا غيرها من البادئة إعطاء أجزاء السابقين الدرع، النحل، الخ الجزء الثاني من سلاح s الاسم هو عنوانه في الأسلحة المشتركة، يتم تحديد العنوان تماما من قبل مزيج من الجسم وقطع برميل لديها يتم تحديد الجسم من قبل الشركة المصنعة للسلاح، في حين أن برميل يعين عنوان معين من تلك الشركة المصنعة قائمة الأسلحة الفريدة والأسطورية لها عناوين فريدة خاصة بها، ولكن لا تزال تستخدم البادئات المشتركة لمصنعيها منذ العنوان هو جزء من اسم السلاح الذي لا يتغير، يتم استخدامه لأغراض التصنيف على هذا ويكي. هذا القسم قائمة العناوين الأساسية لجميع الأسلحة التي تم إنشاؤها عشوائيا في الحدود 2، من قبل البراميل التي تكلف بها فإنه يستبعد أسماء الأسلحة الفريدة والأسطورية من هذه الشركات المصنعة. عدد الأسلحة حرف يمكن أن تحمل جنبا إلى جنب مع جميع الأخرى ر بما في ذلك فئة وزارة الدفاع، والأثر، والدروع والقنابل وزارة الدفاع يتم تحديدها عن طريق العديد من المخزون تخزين تم رفع ترقيات سطح السفينة من مجنون إيرل في الحرم في ظل الظروف العادية حرف لا يمكن التقاط أو شراء سلاح إذا كانوا في حدود المخزون الخاصة بهم، على الرغم من هذا يتم تجاهلها لمكافآت البعثة التي تعطى بغض النظر إذا كان الحرف هو فوق الحد من المخزون، يجب عليهم بيع أو تجاهل العناصر حتى أنها ليست من أجل اختيار أي شيء يصل. عدد الأسلحة التي يمكن أن تكون مجهزة في أي وقت معين الافتراضي إلى اثنين اثنين من أكثر فتحات تجهيز يمكن أن تكون مقفلة من خلال استكمال البعثات قصة، وتعطى في أوقات محددة. الذخيرة ينقسم إلى نفس الفئات كأسلحة أنفسهم مسدس الذخيرة، سمغ الذخيرة، قذائف بندقية، وذخيرة بندقية، وذخيرة بندقية قنص والصواريخ الذخيرة يمكن العثور عليها في معظم الحاويات المنهوبة، وغالبا ما يتم إسقاطها من قبل الأعداء كمية الذخيرة حرف يمكن أن تحمل لكل نوع يحددها عدد ستو الغضب ترقيات سطح تم شراؤها سدو من مجنون إيرل في الحرم الجامعي، وبعض المهارات، أو مخزون بقايا. أنواع معينة من الذخيرة لن تفرخ في البداية على وجه الخصوص، والصواريخ لا تفرخ من آلات البيع على مستوى منخفض في الوضع العادي سعر الذخيرة من البائعين على أساس مستوى المنطقة التي يتم شراؤها في، ويزيد كما يذهب اللعبة on. Purchasing سدو سوف يعيد الملء أن نوع الذخيرة إلى s الحد الأقصى الجديد. أو بورستس والضرر مولتيبليرز. هذا الأسطوري دهل هورنيت مسدس لديه مزدوجة التبعي، الجهاز تحت برميل X2 يمكن أن ينظر إلى جانب الرقم الضرر على بطاقة البند لها منذ الدبور يطلق النار 5-جولة انفجار عندما تهدف، وهذا الدبور حرائق 10 جولات لكل الصحافة من زر النار عندما تهدف، واثنين من جولات في وقت واحد عندما لا تهدف. أسلحة معينة ستطلق جولات متعددة مع ضغطة واحدة على زر النار هذا يمكن أن يكون إما في انفجار متعددة جولة حيث يتم إطلاق كل رصاصة بالتتابع، أو قذائف متعددة أطلقت في نفس الوقت. التنوب بورست ه هو وسيلة للتحايل مصنع داهل، وتقريبا حصرا على أسلحتهم يطلق النار اطلاق النار سلاح عدد محدد من جولات بالتتابع في كل مرة يتم الضغط على زر النار اللعبة تحسب هذا كالنار العادي، وأي تأثير من شأنه أن يؤثر فقط على واحد جولة مثل درع التضخيم أو Zer0 الصورة Decepti0n المهارة سوف تؤثر فقط على الجولة الأولى التي أطلقت في انفجار. الشنادق هي المثال الأكثر شيوعا من السلاح الذي يطلق قذائف متعددة في نفس الوقت، ولكن هذا التأثير موجود أيضا على جميع الصواريخ اللصوص قاذفات جاكوبس غاتلينغ البنادق وأي سلاح الذي يفرز مع ملحق النار مزدوج في جميع الحالات، أي تأثير يقتصر على طلقة واحدة سوف تنطبق على كل قذيفة لأنها جميعا عد كما أطلقت معا على سبيل المثال، فإن درع التضخيم إضافة الضرر برتقالي إلى جميع المقذوفات 18 التي أطلقتها تورغ رافاجر بندقية، وإن كان اعتبارا من التصحيح 1 2 0 يتم تقسيم المكافأة بالتساوي فيما بينها بدلا من تطبيقها على كل في كامل إذا كان السلاح يحتوي على عنصر، ه آش قذيفة لديه فرصة منفصلة ل بروك عن الضرر العنصري. آثار الآثار يمكن أن تكون موجودة على سلاح في نفس الوقت وهذا هو الأكثر شيوعا مع الأسلحة دهل التي تفرخ مع الملحقات المزدوجة إذا كان هذا هو الحال، فإن كل لقطة أطلقت في انفجار تتكون من المقذوفات المتعددة. الدماج في الثانية. يتم اختيار أسلحة اطلاق النار السريع في كثير من الأحيان على أساس الضرر في الثانية دبس، والتي يمكن حسابها بسهولة عن طريق ضرب الضرر بنسبة النار دبس يعكس معدل وهمي من النار التي لا تشمل إعادة شحن للأسلحة الحقيقية هذا يشار إلى معدل دوري لاطلاق النار، والتي يمكن أيضا أن تكون عاملا رئيسيا في اختيار سلاح. تذليل الأسلحة. كل مصنع في عداد المفقودين نوعين من الأسلحة أنها ببساطة لا تنتج، أبارت من اللصوص، وهذا هو فقط في عداد المفقودين نوع السلاح واحد. بانديت لا تنتج البنادق قناص. هيبيريون لا تنتج قاذفات صواريخ أو بنادق هجومية. داهل لا تنتج البنادق أو قاذفات الصواريخ. الماليوان لا تنتج البنادق أو البنادق الهجومية. التي لا يوجد ر تنتج بنادق قنص أو بنادق هجومية، على الرغم من أن، في تسربت ألفا اللعب من عام 2011 وينظر تيديور بندقية هجومية. جاكوبس لا تنتج مدافع رشاش أو قاذفات صواريخ. فلادوف لا تنتج مدافع رشاشة أو قذائف. تورغ لا تنتج بنادق قنص أو مدفع رشاش. إعلان التدخل مانع الكشف. ويكيا هو موقع مجاني للاستخدام الذي يجعل المال من الإعلانات لدينا تجربة معدلة للمشاهدين باستخدام adblockers. Wikia لا يمكن الوصول إليها إذا قمت بإجراء مزيد من التعديلات إزالة قاعدة مخصص مانع الإعلانات s and the page will load as expected. Borderlands 2 if set to Off, the arrangement is reversed. Trading This option controls whether you can partake in the game s trading system with other online players If set to On, other players can initiate a trade with you. Censor Gore If this option is set to Yes, the main forms of gore in the game, such as blood and dismemberment, will be disabled Disabling gore can also improve performance during combat If this optio n is set to No, the gore will not be censored in any way However if the PhysX Effects setting is at Low, then there will be no blood and gore, regardless of this setting See PhysX Effects under the Graphics Settings section later in this guide. Gunzerking Autoswitch The ability to use two different weapons at the same time in Borderlands 2 is known as Gunzerking This dual-wield capability is a unique skill of the Gunzerker character in the game If this option is set to Yes, your control layout for your primary and secondary fire buttons keys will automatically be changed when Gunzerking primary fire Left mouse button by default will shoot the left gun, secondary fire Right mouse button by default the right If set to No, weapon controls remain the same as normal when Gunzerking. None of the settings below has any impact on performance. Music, Sound Effects, Dialog Volume These sliders respectively control the volume level of the game s music, the sound effects such as gunshots and footstep s, and the dialog spoken by characters. Subtitles If set to On, text subtitles will be shown at the bottom of the screen during conversations and cut scenes Setting this option to Off removes all such subtitles. Player Callouts This option controls the various witty remarks that your player may automatically make at any time, particularly during combat If you don t want your player to make any such callouts, set this option to Off. Push To Talk This option relates to any communication with other online players that you initiate via your microphone If set to On, you will only transmit any sound from your microphone when you press the Talk key T by default If set to Off, any noise picked up by your microphone will be constantly transmitted such as your breathing , which can both annoy other players, and use network resources. VOIP Chat Volume This slider determines the volume of online voice chat. Mute Audio on Focus Loss If set to On, whenever the game is minimized or not the primary focus i n Windows, all of the game s audio will be automatically muted If set to Off, the audio will keep playing in the background regardless. Keyboard the level indicator at the bottom center the grenade and ammunition counters at the bottom right and the minimap and objectives displayed at the top right The HUD H Bounds slider controls the horizontal left and right side boundary the HUD V Bounds slider controls the vertical top and bottom boundary Moving the relevant slider to the left forces the HUD elements closer to the middle of the screen moving the slider to the right pushes them closer to the edges of the screen This setting has no impact on performance. HUD Scale This setting allows you to change the size of all of the HUD elements, shown as a percentage of their original size The slider starts at the far right 100 , and moving it to the left progressively reduces the size of all of the HUD elements equally This setting has no impact on performance. UI Sway If set to On, this option al lows certain in-game menus, such as your Inventory screens, to constantly sway left and right when shown If you don t want in-game menus to sway at all, select Off here to keep them static. Field of View This setting determines your Field of View FOV , which is how much of the game world you can see at once on the screen The default is 90 degrees, and raising FOV will make more of the game world visible at once, effectively zooming out your view, while lowering it will do the reverse The FOV range possible on the slider here is between 70 and 110 degrees, however you can adjust the FOV further as covered under Console Commands in the Advanced Tweaking section Changing FOV may have an impact on performance. Resolution This determines the Resolution of the game image, measured by the number of pixels horizontally and vertically e g 1920 pixels x 1080 pixels The number of resolutions available here is limited by the capabilities of both your graphics card and monitor The higher the resoluti on you choose, the more detailed the image will be However higher resolutions also generate an increased load on your system, particularly your graphics card, and hence reduce your overall performance For the sharpest image on an LCD monitor, either select the maximum available resolution here, which is also referred to as your Native Resolution, or if choosing a resolution below your maximum, either use the windowed Window Mode option as covered further below, or select the No scaling option under the Adjust desktop size and position section of the NVIDIA Control Panel To set a custom resolution, see the Advanced Tweaking section. An indication of the performance impact of changing this setting is shown below. The graph shows that progressively higher resolutions will noticeably reduce your framerate If all else fails to improve performance, or if you simply want to keep other eye candy enabled and still maintain playable framerates, then lower your Resolution. Window Mode By default the game runs in Fullscreen mode, which takes up the entire screen, and is generally recommended for optimal image quality and memory management If you want to run the game in a window on your desktop instead, then you can select Windowed, or Fullscreen-Windowed here If you select Windowed, the size of the game window which appears on your desktop will depend on your Resolution setting If you select Fullscreen-Windowed, a borderless window which takes up the entire screen will be used The key difference is that Fullscreen-Windowed mode prevents any of your desktop from showing in the background Running Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel in Windowed mode is recommended if you want to reduce the game s resolution to improve performance, but still maintain a crisp image with no black bars on an LCD monitor. VSync When VSync Vertical Synchronization is set to On, your GPU will become synchronized to your monitor s Refresh Rate capabilities, which means your maximum framerate will typ ically be capped at around 60 FPS When VSync is Off, there is no FPS cap depending also on the Framerate setting below , however you may experience a phenomenon known as tearing , whereby portions of the game image sometimes appear to be out of alignment torn across the screen This does no harm to your system, but it can be annoying Fortunately you have several options when it comes to VSync. Enable VSync by itself to remove all tearing, but aside from capping your FPS, it can also reduce your overall performance by up to 50 or more due to a GPU timing quirk, and can introduce noticeable mouse lag. Enable VSync but also enable Triple Buffering along with it, which provides the anti-tearing benefits of VSync but without the loss in performance. Enable Adaptive VSync available to NVIDIA owners using the latest graphics drivers by selecting the Adaptive option under the Vertical Sync setting in the NVIDIA Control Panel This method automatically disables VSync whenever your framerate falls be low your refresh rate, preventing the performance loss usually associated with VSync, and also smoothing out framerates and minimizing tearing However, mouse lag may still occur. Disable VSync, which is the simplest method for providing maximum performance, removing the FPS cap and removing any mouse lag However, tearing will be visible at times, and you may get large FPS fluctuations which can result in stuttering In Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel these FPS fluctuations can be overcome by using the Framerate setting as covered below. It is recommended that in the first instance you try Adaptive VSync If you experience any problems or have mouse lag, or if Adaptive VSync is not available to you, the next thing you can try is to disable VSync and instead use one of the options under the Framerate setting to cap your FPS and hence reduce the incidence of tearing and large FPS fluctuations, without any mouse lag or performance drop. Dynamic Super Resolution DSR. Our new Maxwell architecture introduces a raft of innovative, exciting technologies that make your games better in dramatic ways Of these new features, Dynamic Super Resolution DSR will have largest impact, enhancing any game that supports resolutions above 1920x1080 What does DSR do Simply put, it renders a game at a higher, more detailed resolution and intelligently shrinks the result back down to the resolution of your monitor, giving you 4K, 3840x2160-quality graphics on any screen. Enthusiasts with compatible monitors and technical know-how refer to this process as Downsampling or Super Sampling DSR drastically improves upon this existing process by applying a high-quality downsampling filter specifically designed for the task, by being built directly into GeForce Experience s one-click Optimal Playable Settings, by working on all monitors at all refresh rates, and by removing the need for technical know-how. Borderlands The Pre-Sequel DSR will be fully supported in GeForce Experience at the game s launch, and for those of you without a Maxwell GPU, have no fear DSR support for previous-generation GPUs is in the works. With DSR enabled the benefits are easily seen in any game objects and surfaces feature greater detail, less aliasing is visible screen-wide, there are fewer shimmering game elements, and fewer artifacts as demonstrated in the video above In static screenshots The Pre-Sequel s flat moon surfaces and sparsely decorated locations won t show as many obvious DSR benefits as Borderlands 2 s lush and varied planet, but nonetheless, if you know where to look DSR s improvements can be readily found. Take the interactive comparison below, for example, showing a moon buggy With DSR enabled it s immediately apparent that the detail level is considerably higher, with sharper textures and more buggy components clearly visible In addition, the increased resolution combats the game s important if overbearing black outlines, which merge at 1920x1080, hiding detail on the buggy s sat ellite dish and antenna In the foreground, textures are sharper and better defined, shadows and shading are more accurate, and everything is clearer In the background, overbearing black outlines are thinned out, shading is improved, and the mesh on the upper right of the image is far more detailed. In our second interactive comparison DSR s anti-aliasing capabilities are immediately seen, with almost all aliasing eliminated Again, we see detail reclaimed from the overbearing black outlines, as well as sharper detail and improved texturing throughout Of more interest is the greatly improved shadowing and shading on the rocks and around the rocket, rendered as a result of the increased sample points provided by the higher resolution If you wish, learn more about sample points here. Resizing images for comparisons shows a great many of DSR s benefits, though it doesn t show its true quality For that, download the 1920x1080 and 3840x2160 screenshots and flick between enlarged portions using an application like Windows Photo Viewer Alternatively, check out our interactive comparison if you simply want to compare fullscreen to fullscreen without any enlargement Note the sharper, more detailed textures, reduced aliasing, and increased detail throughout the scene. Enabling DSR couldn t be easier simply click Optimize in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel in GeForce Experience 2 1 3 when GeForce Driver 344 11 WHQL or newer is installed Then, load the game and enjoy higher-resolution graphics with all of the improvements outlined above For additional in-game resolution options, open the NVIDIA Control Panel, select Manage 3D settings , click the Global Settings tab, find the DSR - Factors field, tick all the boxes, click OK , and finally click Apply on the bottom right of the window In-game, you ll find seven new resolution options. As DSR is rendering a higher-resolution image, albeit with the addition of a high-quality filter, the performance cost of DSR on Maxwell Ar chitecture GPUs is near-identical to plugging in a higher-resolution display and increasing the resolution the old-fashioned way And given the speed at which Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel run at 1920x1080, DSR will enable you to make full use of your spare performance. Framerate with DoF set to On, you can see blurring being implemented around the top and sides of the scene This brings the middle of the scene into greater focus, which can be helpful if you want to concentrate on the enemy you re aiming at, but some may not like the way it looks As for the visual impact of Depth of Field on the general game world, to see a very clear example of the difference, launch Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel and go to the main menu As the background scene in the main menu pans around your character, you will see that the distant view of Pandora and The Moon is very blurry when DoF is On, but becomes clearer when you set to Off. An indication of the performance impact of changing this setting is shown below. The graph shows that enabling Depth of Field can have a noticeable but not substantial impact on performance This is because in most scenes, it is just a subtle effect that s barely noticeable in the background The most obvious use of it is when aiming down a weapon s iron sights In such cases, you may notice the performance drop when aiming during combat, and might want to disable DoF to gain a few FPS In practice though, adjusting this setting is as much a matter of taste as it is performance. View Distance This setting controls the maximum range at which various objects in the game world are visible The available settings are Low, Medium, High and Ultra High The lower this setting, the fewer objects you can see in the distance, such as buildings, rocky outcrops, enemies and terrain decoration Regardless of the level of this setting, basic terrain such as land and water surfaces will always be visible up to the horizon In other words, lowering this setting will not implement any sort of obscuring fog. Click here for an interactive comparison showing View Distance Low vs View Distance Ultra High. In the screenshots above, the difference when going from Low to Medium is extremely large At Medium, a variety of very important and not-so-important objects suddenly spring into view from the middle distance onwards This includes the enemy camp at the far right of the scene, large rocky hills and outcrops, and even a missing portion of the ladder on the derrick in the middle of the screen reappears In short, the scene is greatly altered simply by going to Medium From Medium to High, additional small details are added throughout the scene, ranging from the barrels in the camp nearby, to a cliff face on the top left, and further detailing on the enemy camp at the top right From High to Ultra High, yet more minor details are added, such as additional rocks and boulders, and again, more details on the large enemy camp in the distance. Given th e extremely large difference in world detail between Low and Medium, it is recommended that you try to keep View Distance at Medium or above to start with This will have a substantial impact on gameplay, allowing you spot distant structures and terrain details in the distance which you would otherwise miss at Low The gameplay advantages should outweigh the performance drop. An indication of the performance impact of changing this setting is shown below. The graph shows that at medium resolutions, the big jump in visible detail which going from Low to Medium brings is mirrored in a large drop in FPS, and subsequently there is a smaller decline in FPS when going from Medium to High, then another big drop from High to Ultra High As recommended earlier, you should try to keep View Distance at Medium or above, if only for gameplay reasons But given the large drop in performance at Ultra High versus the relatively minor detailing it adds, for most people it is best to simply use Medium or High. FXAA Anti-Aliasing. FXAA Antialiasing is a term applied to any method which is used to help smooth out jagged lines and reduce the distracting shimmering and crawling of those lines when in motion There are many forms of anti-aliasing, but in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel only one is available in-game FXAA. Borderland 2 s cel-shaded rendering style already minimizes the visual impact of aliasing to a fair extent, so enabling FXAA almost completely removes the annoyance of jagged edges FXAA is a very efficient technique, hence the performance impact is minimal The main issue of concern is that it introduces some blurriness to the scene. If you re interested in trying other methods of Antialiasing in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, see the Advanced Tweaking section. Click here for an interactive comparison showing FXAA Off vs FXAA On. In the screenshots above, look at the outlines of the signs, particularly in the area between the two signs Also examine the cactu s at the far right You can see that without FXAA, the edges of the signs show clear stair-stepping, and the spines on the cactus also look quite jagged With FXAA enabled, all the jagged edges throughout the scene are effectively cleaned up, blending quite nicely into the comic-book style graphics The effect of the blurriness which FXAA adds can be seen most clearly on the spines of the cactus at the far right It s not excessive, but it may still be annoying to some people. An indication of the performance impact of changing this setting is shown below. The performance impact of FXAA is extremely minor compared to the effective job it does in smoothing out jagged edges in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel The only reason not to enable FXAA is if you are truly struggling for performance, or if you simply don t like the mild burring it brings If blurring is the issue, see the Advanced Tweaking section for alternative anti-aliasing techniques. GPU PhysX Effects. PhysX Effects If you re unfamiliar with PhysX it s a physics middleware package integrated into Unreal Engine 3 and Unreal Engine 4, and used industry-wide to add high-quality physics simulations to games Multi-platform developers more often than not opt for software PhysX effects powered by a system s CPU These provide a basic level of physical interaction, allowing characters to tumble down stairs and objects to fall from tables Examine the effects in any great detail, however, and you would see that they are far from accurate. For true realism, and more involved, complex, visually arresting interactions, developers like Gearbox opt for hardware-accelerated PhysX effects, powered by NVIDIA s GeForce GTX graphics cards Thanks to the GPU s parallel processing power, effects and interactions can be rendered with a great deal of precision in record time On a CPU, the same calculations would take significantly longer, dropping the frame rate into single digits. With hardware-accelerated PhysX effects enabled e ach scene is filled with extra detail. Each of these effects is generated by manipulating tens of thousands of particles that persist in a realistic manner using physics calculations, ensuring they don t clip through terrain, and that they can be affected by other forces, such as explosions This realism is key to PhysX s believability if an effect clips through a wall you re brought out of the action and reminded that it s an illusion This realism also gives hardware PhysX an advantage over software solutions, which use approximated effects, meaning they lack the realistic properties of PhysX s particles In other words, software smoke clips through walls hardware-accelerated PhysX smoke hits the wall and realistically floats up towards the sky. In Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, Gearbox has leveraged PhysX s hardware-accelerated particles and effects for four significant enhancements that are seen throughout the game The first of these is the debris system, which kicks up c hunks of terrain when the ground is shot, emits chunks of metal from destroyed and damaged robots, lets loose hundreds of bullet casings from certain guns, spawns goo and gunk from enemies and objects, and is used in dozens of other examples. Explosive weapons that litter scenes with particles and debris drop a few hours in to the adventure. With CPU physics, the emitted debris would shoot across the screen before fading out of existence, or in some cases, sitting motionless on the ground, unaffected by the action occurring around it In Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, hardware-accelerated PhysX effects enable this debris to be kicked about by further weapons fire, or from characters running through it Pieces will land on inclines and roll towards a level surface as in real life, and should another piece be in the way the two will collide, further changing their final position Bring enough pieces together and they ll pile up, and with the highest level of PhysX enabled these pieces will persist until removed to make room for yet more mayhem. At its most basic level it doesn t sound too thrilling, but in the heat of combat debris, robotic scrap, pieces of metal, and more, will whizz across the screen, helping create a sense of excitement of being in a real battle with ludicrously overpowered weapons that fire three rockets simultaneously and are capable of tearing Bandits limb from limb. Adding to the spectacle is the use of our latest debris system, in which debris is self-shadowed, dynamically shadowed, and capable of casting its own shadows on terrain and other objects, increasing the image quality of the scene and the debris itself in a meaningful, realistic manner Furthermore, debris receives the same black outline shading as the game s other elements, helping enhance the realism of the additions within the context of Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel. Like debris, realistic, physics-led water cannot be rendered using software physics solution s Several games feature fantastic water that looks real, but it can never be manipulated by the player beyond a ripple or a splash, or used in a dynamic non-scripted fashion In Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, Gearbox has integrated PhysX s Smoothed-Particle Hydrodynamics SPH fluid system, which generates interactive liquids that have customized levels of viscosity, friction, density, and stiffness. Together, these advances allow the SPH system to generate half a dozen fluids in-game that are applied to dozens of effects You ll find water leaking from pipes, barrels filled with toxic sludge that persists and damages players and enemies alike, Napalm-drenched creatures, and more But what makes the system especially great in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel is how Gearbox leverages it to enhance the action, opening up new options in combat. Take the Badass Slagged Skag, for example, which spits Slag at players In the zany world of Borderlands, this Slag coats a liv ing being and makes it more susceptible to regular attacks So when that Slagged Skag is spitting with PhysX enabled, dodge out of the way and draw its mindless minions through the persistent puddle, greatly increasing your chances of survival in the mean wastelands of Pandora. The shotgun s blast displaces the Slag and the water the Slag is floating upon, and kicks up hundreds of pieces of debris, in addition to emitting numerous fiery particles. A much more subtle addition to Borderlands 2 is the cloth system Adding pieces of dynamic cloth to the world, in the form of flags, banners and tarps, the cloth system follows the same physics-led rules as the others in Borderlands 2, resulting in realistic additions that would be impossible to render using a CPU given their aforementioned limitations Furthermore, beyond fluttering and general movement, these cloth pieces can be torn and destroyed by weapons fire, creating the sense of an aftermath to combat, with pieces of cloth strewn around t he environment, and the once-attractive displays destroyed. Pieces of cloth begin to break away from the main body as it reacts realistically to the tremendous forces exerted by the high-level gun. Powering the many interactions between particles, players, weapons, cloth, and enemies, are Force Fields, which tell the PhysX effects how to interact with one another and the games 87 bazillion guns For example, if an enemy stomps in a pool of Slag, a force field calculates the force of that stomp and tells the Slag to spread out in a specific manner, briefly leaving a void where the enemy s foot fell Each of the PhysX particles has physics-led properties to ensure realistic interaction with their surroundings by default, but with the addition of Force Fields much more realistic and unique interactions can be shown, allowing a giant enemy to interact with the Slag in a radically different, stylized way, highlighting its size, weight, power, and unique abilities. The Force Field associated with the weapon propels the Slag out from the center of the blast. As you re no doubt aware, Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel are as far as from reality as one can get, unshackling Gearbox s creativity This creative freedom led to the development of weapons, abilities, grenades, and enemies capable of generating vortexes that draw in everyone and everything With PhysX enabled, it was discovered that the existing Force Field technology could be adapted and enhanced to create a new effect, which draws in PhysX debris, fluid and cloth, in addition to characters, enemies, and items Once acquired, the vortex throws them about, both vertically and horizontally, before finally exploding, launching the manipulated particles, objects and characters across the scene It is, by far, our favorite effect, and is shown along with every other PhysX effect in our trailer, embedded below. Together, the PhysX effects improve the fidelity and action of the game by such a degree that you lament their absence in every other title take a look at the interactive comparison below and you ll see just how much PhysX adds to the already great Borderlands 2 experience. PhysX-accelerated particles and debris shower the screen when PhysX is enabled in-game click to load an interactive comparison, highlighting PhysX Low vs PhysX High. In Borderlands The Pre-Sequel, Gearbox has leveraged engine and driver optimizations, as well as the availability of new high-performance graphics cards to implement an Ultra Detail PhysX modepared to High , Ultra increases fluid effect particle density and quality by up to 4x per effect, with up to 56,000 particles visible at any one time, compared to High s 20,000 Because of this significantly increased particle count, Ultra PhysX is recommended only for high-end GPUs such as the GeForce GTX 770, GTX 780, GTX 780 Ti, GTX 970, GTX 980, GTX TITAN, GTX TITAN Black, GTX TITAN Z, and SLI configs of similar or better speed. In addition to the introduction of the Ultra detail mode, the quality of fluid rendering has been improved in general in The Pre-Sequel, as have other aspects of the technology, giving Pre-Sequel gamers superior fluid fidelity at any detail level. PhysX Detail Levels. The available options for the PhysX Effects setting in Borderlands 2 are Low, Medium and High The key differences are as follows. No GPU PhysX effects shown. GPU PhysX Performance. GPU accelerated PhysX effects add greatly to the sense of excitement and immersion in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, and because they are rendering tens of thousands of realistically-interacting particles, the performance impact is sizeable in comparison to other settings in the two games No other setting comes close to having the same impact on image quality, however, and for this reason it is recommended that you enable at least Medium PhysX on any system containing a GeForce GTX 600 Series or newer GPU. The bottom line is that the use of PhysX is not just a gimmick in Borderl ands 2 and Borderlands The Pre-Sequel It has been designed from the ground up to dramatically enhance the atmosphere of the game, enabling suitably equipped gamers to match the explosive gameplay of Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel with equally explosive effects that take full advantage of the power of their PCs. Advanced Tweaking. Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel use a heavily modified Unreal Engine 3 If you re not sure what that means, just consider it good news for tweakers This is because in addition to the numerous in-game options, advanced users also have the ability to directly alter game engine parameters in several ways, making further changes to graphics and gameplay. But before we get onto altering game engine variables, let s first look at additional ways of improving the appearance of jagged outlines in the game via anti-aliasing. Improved Antialiasing. Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel have a quick and easy FXAA in-game setting, as described in the Graphics Settings section For the most part this is a relatively effective way of reducing jagged outlines with minimal performance impact, and its only real drawback is a mild blurring effect For those who don t like this blurring, or want to attempt to smooth out jagged lines more thoroughly, consider the methods below. SMAA One method of AA available to everyone is Subpixel Morphological Anti-Aliasing SMAA This can be applied using the free injectSMAA and SweetFX utilities SMAA allows for similar results to FXAA in terms of smoothing outlines and performance, but without the blurring To implement SMAA in Borderlands 2, download the latest version of the utility from the link above and follow these instructions. Extract the files from the downloaded archive - in particular, we re only after the contents of the d3d9 folder of injectSMAA. Move these files into the base directory of Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel Typically this is C Program Files x86 Steam steamapps com mon Borderlands 2 Binaries Win32 Basically it s the same directory in which the file resides Note Borderlands The Pre-Sequel uses identical folder structure, albeit in BorderlandsPreSequel. Launch the game as normal and SMAA will automatically be in effect. It is recommended that you disable the in-game FXAA option to prevent blurring and conflicts. To toggle SMAA off on at any time, use the PAUSE key. To remove SMAA completely, delete the files you moved into the base directory of Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel in Step 2 Typically these are SMAA h and. SSAA Super-Sample Anti-Aliasing SSAA is a relatively performance intensive form of anti-aliasing, but a handy method nonetheless, because it works in almost all games regardless of their rendering method For NVIDIA users, the best method of implementing various types of SSAA is to use the free NVIDIA Inspector utility Follow the steps below. Download and install NVIDIA Inspector Importantly, make absolutely certain that you have also updated your graphics drivers to the latest version, as NVIDIA Inspector requires the Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel profiles from the latest drivers. Launch NVIDIA Inspector and click the small Driver Profile Settings button the crossed wrench and screwdriver icon next to the Driver Version box. In the window which opens, click the Profiles drop-down box and select Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel If the profile isn t there, see Step 1.For the Antialiasing Compatibility setting, click in the SettingValue box and enter 0x000000C1.For Antialiasing - Behavior Flags , select None. For Antialiasing - Mode , select Override any application setting. For Antialiasing - Setting , in this example we will use 4x 4x Multisampling This won t implement Multisampling, but it is a requirement for making the setting in the next step work properly. For Antialiasing - Transparency Supersampling , select an option In our example, we will use 4x Sparse Grid Supersampling 4x SGSSA A. SGSSAA can slightly blur the scene If you want to remove this blurring, you can do so by going to the Texture Filtering section and adjusting the Texture Filtering - LOD Bias DX9 setting For 2x SGSSAA enter -0 500, for 4x SGSSAA enter -1 000 and for 8x SGSSAA enter -1 500 Make sure the Texture Filtering - Negative LOD Bias setting is also set to Allow. Click the Apply changes button at the top right to save your settings You can close NVIDIA Inspector if you wish as it doesn t need to be active for your settings to work. Launch Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel as normal to see the changes It is strongly recommended that you disable the in-game FXAA option to prevent additional blurring or conflicts. An example of an NVIDIA Inspector Borderlands 2 profile configured for 4xSGSSAA. To undo these changes at any time, click the small green NVIDIA logo button at the top of the profiles screen in NVIDIA Inspector, and the Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel profiles will be returned to their default settings In step 8 above, you can also experiment with the various Transparency Supersampling options to see which looks best to you, but for the most part they will all have a major impact on performance. Click here for an interactive comparison showing FXAA vs SMAA, here for an interactive comparison showing FXAA vs SGSSAA, and here for an interactive comparison showing SMAA vs SGSSAA. The screenshots above compare Borderlands 2 first with no AA whatsoever then with the in-game FXAA setting enabled next we substitute SMAA in place of FXAA and finally, only 4x SGSSAA is used. At a glance, all three forms of AA provide a suitable amount of reduction in jagged outlines the railing in the center of the screen, the metal ledge to the left, and the edge of the hanging metal structure at the top left for example all lose their rough, jagged edges When examined more closely, we can see that FXAA seems to provide the smoothest outlines out of the three AA methods The ou tline of the railing in the center for example is almost completely smooth with FXAA, but still shows slight roughness with SMAA or 4x SGSSAA This is because the blurring which accompanies FXAA helps to further hide rough edges On the other hand, FXAA s blurring causes some loss of detail, most visible in this scene on the section of the metal ledge just below the crosshairs. When comparing SMAA to 4x SGSSAA, look carefully at the outlines along the top yellow portion of the shotgun - 4x SGSSAA doesn t seem to provide the same smoothness as SMAA Given 4x SGSSAA also has almost half the framerate of SMAA, it seems hard to argue that it would be preferable to SMAA. So on balance, for the best performance and smoothest outlines, FXAA seems to be a winner On the other hand, if you want to prevent very fine detail from being blurred, and don t mind edges which are a touch rougher, then SMAA is recommended instead There seems little need to implement other more performance-intensive methods of AA such as SuperSampling, since to get a better result than FXAA or SMAA you d have to use such a high level of SSAA that the framerate would be crushed. You may also wish to consider an FXAA Injector which would approach the same level of quality as the in-game FXAA option, but also allow for the application of sharpness tweaks and other graphical modifications. On the next page we look at how to tweak the files for advanced customization of graphics. A range of game engine parameters can be altered by editing certain initialization files using an ordinary text editor such as Windows Notepad The key files to edit in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel are and These are all found under your Users Username My Documents My Games Borderlands 2 WillowGame Config directory Note Borderlands The Pre-Sequel uses an identical folder structure, albeit in BorderlandsPreSequel Create backup copies of these files before making any changes to them Most of the variables in these three main fil es are either already fully adjustable via the in-game settings, are non-functional on PC, or are not designed to be edited by the user in any meaningful way. Below we examine a range of the most useful tweaks in the files which cannot otherwise be made using the in-game settings, and which actually have a noticeable image quality or performance impact If you can t find the relevant variable in the file, press CTRL F in the text editor to bring up the search function and enter the variable name. MipFadeInSpeed0 0 MipFadeOutSpeed0 0 MipFadeInSpeed1 0 MipFadeOutSpeed1 0.The game engine uses a texture streaming technique to load up textures on the fly This can reduce stuttering and loading pauses, but a side-effect of this is that certain areas or objects will be visibly blurry for a few seconds while textures are steadily loaded in To greatly reduce, and in most cases eliminate, this texture pop-in effect, set the four variables above to 0 as shown Note that there may still be momentary te xture loading visible at times, particularly at the start of a session and in new areas, based on the speed of your system. By default, enemy bodies persist in the game world for up to 10 minutes, and during a big battle they can quickly stack up By modifying SecondsBeforeConsideringRagdollRemoval and SecondsBeforeVisibleRagdollRemoval to lower values performance can be greatly improved However, values too low may result in bodies vanishing in front of your eyes, breaking immersion As such, experiment with the values and determine what you find acceptable. This variable controls whether interactive objects in the game world, such as characters and vehicles, cast shadows, both on themselves and other surfaces If set to False, all such shadows will be removed, leaving only generic shadows cast by fixed objects such as buildings and terrain. Click here for an interactive comparison showing Dynamic Shadows Off vs Dynamic Shadows On. The screenshots above demonstrate the difference, showing tha t when Dynamic Shadows are disabled, some shadows are removed completely, and most lose a lot of depth and detail This includes the loss of self-shadowing on the Sanctuary Citizen, and the removal of his shadow on the grass behind him Disabling Dynamic Shadows can noticeably boost performance at the cost of some richness in the game s graphics. If you still need more FPS, you can disable dynamic lighting altogether by setting this variable to False This will make the game world relatively bland and darker in some areas, but will provide an even larger performance boost than just disabling Dynamic Shadows. If this variable is set to False, the shafts of light visible when staring at an object through strong light, dubbed God Rays , will be removed. Click here for an interactive comparison showing Light Shafts Off vs Light Shafts On. The screenshots above show that there is a clear difference in atmosphere when light shafts are enabled, but disabling them will provide a substantial increase in performance in outdoor areas. If this variable is set to False, certain distortion effects, such as the heat warp effect around an exploding grenade, will be disabled This can prevent slowdowns during heavy combat, without a huge loss in image quality. This variable controls minor details in the game world, and is interesting in that it appears to be what the in-game Game Detail setting should control However the in-game Game Detail setting actually controls another variable called PopulationAdjustment In any case, adjusting DetailMode down to a value of 1 or 0 strips away very minor visual detail in the game world, which may improve performance on low-end machines. Click here for an interactive comparison showing Detail Mode 2 vs Detail Mode 0.An example is provided in the screenshots above, showing full detail when at DetailMode 2, and slightly less detail when at DetailMode 0 - the only real difference is the removal of an antenna on the roof of the shack. This variable has primary c ontrol of the resolution of shadows in the game The lower the value, the more jagged and generic shadows become, and the higher the value, the more defined and detailed the shadows will be, at the cost of performance. Click here for an interactive comparison showing Shadow Resolution 2048 vs Shadow Resolution 128, and here for an interactive comparison showing Shadow Resolution 2048 vs Shadow Resolution 4096.The screenshots above demonstrate the difference at two extremes on either side of the default value of 2048 At a low resolution of 128 in the first screenshot, the shadow of the New-U Station, as well as other shadows, are all extremely blurry - so much so that the antenna shadow is missing At the other extreme of 4096 in the third screenshot, you can see that the slightly jagged edges of the shadows in 2048 resolution are now almost completely smooth at 4096 Reducing shadow resolution will improve performance at the cost of detailed shadows, while raising it will lower performance but improve shadow clarity. These variables determine your horizontal ResX and vertical ResY resolution This can be adjusted using the in-game Resolution setting, but if you want to set a custom resolution that is not available there, you can use these variables instead. This variable is usually controlled by the in-game Foliage Distance setting However here you can determine the view distance for foliage more precisely The in-game Foliage Distance Far setting equals a value of 1 0 for this variable, and Near equals 0 5, but you can choose any value in between if you wish Values above 1 0 won t extend foliage distance, but the most useful aspect of this variable is that if you want to remove foliage mainly dynamically generated grass altogether, set this variable to a value of 0 This can improve performance in outdoor areas. The list above covers the key tweaks which have been tested as working properly, and have a noticeable impact on image quality, performance or gameplay There are man y other variables in the files with tempting names, however upon testing these, the vast majority show no discernible change Some of the popular tweaks being used at the moment fall into this category And of course, the most important variables are already tied to the in-game settings, and not covered above, as they should be adjusted in-game. There s plenty of scope to experiment further with the variables in the files, as you may discover something interesting However I strongly recommend against simply copying and pasting large portions of anyone else s contents into your own file Always test each tweak individually, preferably using screenshot comparisons and an FPS counter to detect any genuine impact If you happen to mess up one of the three main files mentioned at the start of this section, move the file to another folder or delete it, and the next time you launch Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel, it will create a clean new copy of this file with the correct defaults, minus any customizations you made. Console Commands. In this section we look at a range of game engine variables which can be altered on the fly while the game is running This is done via the Command Console, which is disabled by default To enable the in-game console in Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel, open the file found under the Program Files x86 Steam steamapps common Borderlands 2 WillowGame Config directory Note Borderlands The Pre-Sequel uses an identical folder structure, albeit in BorderlandsPreSequel Under the section at the top, add the following line immediately below it. This allows the use of the Tilde. key, typically found below the ESC key on most keyboards, to open and close the console You can assign another key to this function if you wish, but this may cause problems if it conflicts with another bound command, so Tilde is recommended Save and exit the file, and launch Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel You can now open and close the console window using the. key at any time during normal gameplay. There are a range of console commands you can use The most useful of these are documented below. Stat FPS Displays a small FPS counter on the right of the screen Use the same command again to remove it. ToggleHUD Removes the Heads Up Display HUD elements Removing the HUD is not recommended for normal gameplay, but it does allow for more cinematic screenshots or videos Use the same command again to return the HUD. FOV degrees You can already adjust the Field of View FOV using the in-game setting of the same name However this command allows you to use values outside the range of the in-game slider Any value you use for FOV will be retained when you restart the game. SetRes HxV Pixels This command lets you set a custom resolution, outside of those available in the Resolution in-game setting The value for this command must be in the format Horizontal x Vertical pixel count For example, setres 1920x1200.Shot Takes a screenshot and places the file in a screenshot folder under your Program Files x86 Steam userdata usernumber 760 remote 49520 screenshots directory Program Files x86 Steam userdata usernumber 760 remote 261640 screenshots for Borderlands The Pre-Sequel The Screenshot console command does the same thing as the Shot command, but you can take more complex Tiled Screenshots using the TiledShot command When using these commands, input them into the single-line console, accessed via the Backslash key, otherwise the console will be shown in the screenshot. Exit You can use this command to quickly exit the game back to your desktop without going through several pro mpts screens The Quit command does the same thing. A range of other Unreal Engine 3 console commands were tested, but none will work aside from those above which have been specifically enabled by Gearbox. Faster Startup. If you wish to skip the in-game movies for 2K Games and Gearbox that appear when loading. Open your Steam Games Library. Right-click on Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel in the Library, and select Properties. Click the Set Launch Options button. In the dialog box which opens, type - nostartupmovies and click OK. Close the Properties window. Bypassing The Launcher. One final tweak for those who want an even faster start-up for Borderlands 2 and Borderlands The Pre-Sequel to bypass the special Launcher screen which appears on your desktop when you launch Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel, follow these steps. Open your Steam Games Library. Right-click on Borderlands 2 in the Library, and select Properties. Click the Set Launch Options button. In the dialog box which opens, type - nolauncher and click OK If you have nostartupmovies enabled from above, configure the box to say - nolauncher - nostartupmovies. Close the Properties window. Now whenever you launch Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel from Steam, it will open the game directly, without first opening the launcher If you want to regain the launcher, follow the steps above and delete the - nolauncher command in Step 4.Borderlands 2 gained quite a few accolades amongst PC gamers for its refreshing combination of fun gameplay and addictive RPG attributes, and it s likely Borderlands The Pre-Sequel will as well The games also run extremely well on most systems, making them accessible even to those who haven t upgraded in some years. In terms of settings, if you re looking to squeeze out extra performance, then a combination of reducing View Distance, turning off Ambient Occlusion, Depth of Field, or PhysX should do the trick while still keeping things pretty to look at If you are using an olde r GPU but still want to enjoy the game s PhysX effects, then consider adding a second NVIDIA GPU to improve performance by up to 2x If you re really struggling for FPS, a few advanced tweaks like disabling God Rays and Dynamic Shadows will help you get better framerates. If you re having difficulties with the game, or just want to talk to other Borderlands players, check the Official Borderlands Forums If you re experiencing lag in Borderlands 2 or Borderlands The Pre-Sequel online, refer to the How to Get Rid of Lag article to correctly determine the source of your lag and what if anything you can do about it.
No comments:
Post a Comment